ENGLISH

300 participants are admitted to the marathon, balancing the proportion of leaders / followers as much as possible, guaranteeing a percentage of places for foreigners and a reasonable rotation in participation.

Inscriptions must be made individually using the form in the “Registration” section.

Only sentimental couples can register in pairs (both must send the registration form).

The registration order and presence in previous editions do not give priority and do not guarantee participation in the marathon.

The selection criteria is set by the organizers who have the right to admit to the marathon dancers who, with their level/technique of dance, their embrace, their friendliness and willingness to socialize, have won esteem and sympathy and have left in time a pleasant memory.

ITALIANO

Alla maratona vengono ammessi 300 partecipanti, bilanciando più possibile la proporzione leaders / followers, garantendo una percentuale di posti per gli stranieri e una ragionevole rotazione nella partecipazione.

Le iscrizioni vanno effettuate singolarmente tramite il form presente nella sezione “Registration”.

Possono iscriversi in coppia solo le coppie sentimentali
(entrambi devono compilare il form di registrazione).

L’ordine di iscrizione e la presenza alle precedenti edizioni non costituiscono priorità e non garantiscono la partecipazione alla maratona.

I criteri di selezione sono stabiliti dagli organizzatori che hanno facoltà di ammettere alla maratona ballerini e ballerine che con il loro livello di ballo, il loro abbraccio, la loro cordialità e propensione a socializzare, si sono conquistati stima e simpatia e hanno lasciato nel tempo un piacevole ricordo.