ENGLISH

250 participants are admitted to the marathon, balancing the proportion of leaders / followers as much as possible, guaranteeing a percentage of places for foreigners and a reasonable turnover in participation.

The registration order and presence in previous editions do not give priority and do not guarantee participation in the marathon.

The selection criteria is set by the organizers who have the right to admit to the marathon dancers who, with their level/technique of dance, their embrace, their friendliness and willingness to socialize, have won esteem and sympathy and have left in time a pleasant memory.

ITALIANO

Alla maratona vengono ammessi 250 partecipanti, bilanciando più possibile la proporzione leaders / followers, garantendo una percentuale di posti per gli stranieri e una ragionevole rotazione nella partecipazione.

L’ordine di iscrizione e la presenza alle precedenti edizioni non costituiscono priorità e non garantiscono la partecipazione alla maratona.

I criteri di selezione sono stabiliti dagli organizzatori che hanno facoltà di ammettere alla maratona ballerini e ballerine che con il loro livello di ballo, il loro abbraccio, la loro cordialità e propensione a socializzare, si sono conquistati stima e simpatia e hanno lasciato nel tempo un piacevole ricordo.